هلیاهلیا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات شیطونک من

مروری بر گذشته

1391/1/19 0:30
243 بازدید
اشتراک گذاری

دوران بارداری

اواخر آذر ماه سال ۸۷ خداوند فرشته کوچولوییرا برای ما فرستاد .البته من و بابا از قبل شرایط را برای ورود تو آماده کرده بودیم تا کم و کسری نداشته باشی .

دوران بارداری مامان خوب بود و من راحت بودم ،حتی از قبل هم فعالتر شده بودم و خوابم هم کم شده بود . فقط چون اشتهای کمی داشتم تو خیلی وزن نمیگرفتی.

از همون اول هم تو شکم مامان خیلی شیطنت داشتی البته فکر میکنم به خاطر فعالیتهای زیاد خود من بوده . چون من همه کار میکردم ، مثلا کوهنوردی کردم ،قایق سواری کردم،خونه تکونی کردم و......

کم کم اواخر شهریور ماه شده بود و زمان تولد تو رسیده بود . دیگه طاقت نداشتم و میخواستم زودتر ببینمت به خصوص که میدونستم یه دختر هستی .

 

 

به هر حال عزیز دلم ۲۹ شهریور سال ۸۸ مصادف با عید فطر در بیمارستان میلاد به دنیا اومد و ما زیبا ترین عیدی رو از خدا گرفتیم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)