هلیاهلیا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات شیطونک من

اولین دندون شیطونک من

1390/10/16 23:30
410 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

اردیبهشت ۸۹ تو ۷ ماهت شده بود وما برای استراحت به شمال سفر کردیم وتو برای اولین بار دریا رو دیدی وماسه بازی کردی. هوا خیلی سرد بود ولی فوق العاده بود .

یه شب شام رفته بودیم رستوران که یکدفعه متوجه یه چیز سفید رنگ روی لثه ات شدم . اولش فکر کردم آفت زده اما وقتی دقت کردم یه دندون کوچولو و خوشگلو دیدم

اواخر همون ماه دندون دومت هم در اومد.تازه دیگه چهاردستو ژا هم راه میرفتی و کمی بلند میشدی . روز به روز شیطون تر میشدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان قندعسل
18 بهمن 89 16:57
خيلى ماشاءالله بامزه اس


ممنون عریرم. لطف دارید
ملیحه
18 بهمن 89 17:38
وای ماشائا... چه دخملیه .ادم میخواد بخوردش .اسفند براش دود کن


ممنون عزیزم
مامان که ژوان
18 بهمن 89 23:52
خدا حفظش کنه دخمل ماهیه


ممنون عزیزم. راستی عکس کوچولوی خودتم بزار
مامان ماهان
24 بهمن 89 9:31
دخترتون خیلی ملوسه یه ماچ ابدار