هلیاهلیا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات شیطونک من

شیرین زبونیهای شیطونک من

1390/12/2 22:21
357 بازدید
اشتراک گذاری

 

دقیقا وقتی دوساله شدی حرف زدنت هم بیشتر و واضحتر شد ودر عین حال شیرینتر صحبت میکردی . برای همین تصمیم گرفتم کلمات شیرینی که میگی رو بنویسم تا به عنوان خاطره ای در آینده برات بمونه.

من اوفم ( یعنی من زخمی شدم)                                 تارتون (کارتون )

بابا اوجایی ( بابا کجایی )                                             بیل (بغل )

تبوم شد ( تموم شد )                                                 تامپیوتر ( کامپیوتر )

تبلد مبادک ( تولد مبارک )                                             بتورم ( بخورم )

 چارار ( چهار )                                                            شب بیر ( شب بخیر )

نچی ( نقاشی )                                                          شوتولات ( شکلات )

و.........................

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یاس
21 آبان 90 21:48
خیلی شیرین زبونه مثل مربای آلبالو وعسل میمونه
الهی عزیزم چقدر نازه
خدا حفظش کنه
اگه خواستید بیایین یه سری به وبلاگ ما هم بزنین و عیدی بگیرین
راستی عیدتون مبارک


ممنون عزیزم حتما
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
25 آذر 90 20:15
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين
ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين .

مطالب وبلاگ من با عكسهاي خانوادگي بروز شد خوشحال ميشم تشريف بيارين
لطفا نظر هم بديد.
www.jegheleh.niniweblog.com



ممنون